Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Αγαπητή κ. Efstathia Glymi, χαίρετε!

Δημοσίευση : 15 Δεκεμβρίου 2007


Το: Efstathia Glymi @hotmail.com

«Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που αγωνίζονται εναντίον της ισοπέδωσης των πάντων και κυρίως της υπερ αμωμήτου Ορθοδοξίας μας.»

Αγαπητή κ. EfstathiaGlymi, χαίρετε!

Σας ευχαριστώ για το απαντητικό σας μήνυμα. Χαίρομαι και εγώ για την επικοινωνία. Ως προς την ανωτέρω παρατήρηση σας έχω να υπενθυμίσω ότι στην παρούσα ζωή ανήκουμε στην στρατευομένη Εκκλησία, οπότε οφείλουμε και να αγωνιζόμαστε «τον αγώνα τον καλό». Έτσι δεν είναι;

«Δυστυχώς ούτε η διοικούσα εκκλησία, ούτε το Πατριαρχείο στέκουν και κρατούν τις παραδόσεις της Ορθοδοξίας μας και πρέπει να αντιδρούμε συνεχώς. Χαίρομαι που διαβάζετε τον Ορθόδοξο Τύπο, έστω από το Ιnternet.»

Τον διαβάζω και στην έντυπη έκδοση του όταν μπορώ. Σε κάποια κηρύγματα ορθοδόξων συλλόγων μας δίνουν κάποια φύλλα του. Επίσης, έχω παρακολουθήσει πολλές φορές τις ομιλίες που γίνονται στα γραφεία της εφημερίδας. Είμαι δηλαδή γνωστός εκεί, από καιρό. Χρόνια δε τώρα, είμαι και τακτικός επιστολογράφος της, και μηνύματα μου δημοσιεύονται συχνά στην σελίδα των αναγνωστών της εφημερίδας αυτής.

«Εύχομαι να είστε ένας μόνιμος συνδρομητής γιατί είναι η μόνη εφημερίδα που αγωνίζεται για Ελλάδα και Ορθοδοξία.»

Δεν είμαι μόνιμος συνδρομητής. Παλαιοτέρα, την αγόραζα την εφημερίδα κάθε Παρασκευή πρωί πριν πάω στην εργασία μου. Μετά, τα τρία τελευταία χρόνια, είχα μια περιπέτεια οικονομική και επαγγελματική, και δεν διέθετα ούτε ένα ευρώ για να πάρω ένα κουλούρι, πόσο μάλλον για να αγοράζω εφημερίδες και να είμαι και συνδρομητής τους...
...Τις μέρες αυτές όμως περιμένω τα πρώτα χρήματα από την σύνταξη μου οπότε θα μπορώ να κινούμε πιο άνετα... Το Ίντερνετ, μου το παραχωρούν ευγενικά, δικοί μου άνθρωποι, και έτσι δεν μου έλειψε η επαφή με την επικαιρότητα, έστω και με τον τρόπο αυτό.

«Ο Ορθόδοξος Τύπος δεν προβάλλει ούτε Πατριάρχη, ούτε Αρχιεπίσκοπο. Απλώς αναφέρει γεγονότα και επικρίνει όταν ξεφύγουν από την ορθή πορεία πλεύσεως της Ορθοδοξίας. Δεν θέλει όμως, η εφημερίδα, από ότι αντιλαμβάνομαι, να είναι αιτία για ένα νέο σχίσμα με τη διακοπή μνημοσύνου αν και είναι ορθή. Πρέπει να αγωνιστούμε εντός της Εκκλησίας.»

Δεν αποτελεί έξοδο μας από την Εκκλησία η διακοπή του μνημόσυνου των αιρετικά φρονούντων. Αντίθετα, «έξω» είμαστε όταν συνοδοιπορούμε μαζί με αυτούς του εξαποδό!..

«Ο κ. Π. Μυλωνάς δεν ξέρω τι πιστεύει και γιατί τον χρησιμοποιεί η διοικούσα Εκκλησία. Ο πατήρ Χρήστος Κυριακόπουλος όμως είναι ένας καλός κληρικός που έχει ασχοληθεί με τα Δημοτικά μας τραγούδια που είναι και αυτά η παράδοσή μας. Πιστεύω ότι είναι θύμα αυτής της εκπομπής γιατί πήγε ως προσκεκλημένος σε μια εκπομπή η οποία τελικά δεν είχε καμιά σχέση με το αντικείμενό του, δηλαδή την παραδοσιακή μουσική.»

Έμαθα ότι κυκλοφορεί δίσκους με τραγούδια του ο ιερωμένος αυτός (εφημέριος πλουσίου ναού, πρωτοπρεσβύτερος, λένε και θεολόγος ότι είναι), οπότε έμεινε εκεί υπηρετώντας τον Μαμωνά προφανώς, την προβολή του, την άνοδο των ποσοστών του από την δισκογραφική του δραστηριότητα. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς την αναισθησία του στα όσα συνβαίνανε στην εκπομπή και την απουσία εκκλησιαστικών ανακλαστικών εκ μέρους του που θα τον οδηγούσαν σε αποχώρηση;

«Εύχομαι πάντα να αγωνίζεσθε για μια ζεστή Ορθοδοξία.»

Αμήν! Το ίδιο εύχομαι και εγώ για σας.

Φιλικότατα,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος


ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

«Φιλμ» αρχείου: Μιτροφόροι προδότες.

«Φιλμ» αρχείου: Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» ΣΤΗΝ Τ.V.

Δεν υπάρχουν σχόλια: