Εσάς, ποια είναι η γνώμη σας για τη σημερινή εκκλησιαστική κατάσταση; Και ποια είναι η γνώμη σας για τη σχέση Εκκλησίας και Κράτους; Δεν νομίζετε ότι το σημερινό σύστημα είναι κάπως «ερμαφρόδιτο»; Πώς μπορεί να κρατικοποιείται η πίστη, και πώς μπορεί να είναι «συνεταιράκια» ο Χριστός με τον Καίσαρα;
Πιστεύετε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι ιερείς μας, υπηρετούν τελικά τον Χριστό και όχι τον Μαμωνά (με «τυχερά» κ.λπ.); Ότι νοιάζονται για το ποίμνιο και όχι για το πώς θα τα έχουν καλά με τον όποιο διεφθαρμένο Δεσπότη από τον όποιο (ίσως) εξαρτώνται; Μήπως το μόνο για το οποίο νοιάζονται, τελικά, είναι να «γλύφουν» (πολλοί από αυτούς) τον όποιον ισχυρό τον οποίο μάλιστα στήνουν σαν τον Φαρισαίο του Ευαγγελίου («τιμής ένεκεν»!) μπροστά - μπροστά στο ναό στις διάφορες τελετές;
Η γνώμη μου είναι ότι ο υπαλληλικός χωρισμός Εκκλησίας - Κράτους είναι σήμερα αίτημα του ευσεβούς λαού. Χωρισμός σημαίνει ότι: Θα έχουμε ποιμένες σαν τον Απόστολο Παύλο που δεν ήταν επαγγελματίας αλλά για τις ανάγκες του και τις ανάγκες των συνεργατών του δεν «άρμεγε» τους πιστούς αλλά εργαζόταν (αν και μορφωμένος) ως σκηνοποιός! Θα έχουμε ποιμένες που θα τους εκλέγει πραγματικά το Άγιο Πνεύμα, θα είναι δηλαδή Θεόκλητοι και Δημόκλητοι, εκλεγμένοι με την ψήφο του πληρώματος της Εκκλησίας, κλήρο και λαό, όπως στην αρχαία Εκκλησία.
Πώς εκλέγονται σήμερα οι ποιμένες μας; Πάντως όχι από το Άγιο Πνεύμα!!! Μήπως από την εύνοια μασονικών στοών, ή πανίσχυρων ομοφυλοφιλοφιλικών κύκλων, ή από μυστικές υπηρεσίες; Από διαπλοκή με έμπορους ναρκωτικών, ή με δικαστικούς; Από άλλους διαπλεκόμενους που εκμεταλλεύονται την εκκλησιαστική περιουσία και την Δεσποτική εξουσία; Από κύκλους της πλουτοκρατίας (βίλες και πισίνες με άδεια της ναοδομίας);
Την ανάγκη του χωρισμού της Εκκλησίας από το Κράτος, για 8 ουσιώδεις λόγους τόνιζε σε άρθρο του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης π. Αυγουστίνος Καντιώτης, στην «Χριστιανική Σπίθα» του 1952. Σε όρθρο του με τίτλο «ΧΩΡΙΣΜΟ, ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΙ», έγραφε μεταξύ άλλων: « Η εκκλησία, η οποία προς απολαβή εγκόσμιων αγαθών, έκρινε καλόν να συζευχθεί, να ενώσει την τύχη της μετά του θηρίου της Αποκάλυψης, συν τω χρόνω απώλεσε την ελευθερία της, και ηδονικά καθισμένη στη ράχη του θηρίου, κυβερνάται υπ΄ αυτού και περιφέρεται στις οδούς και στις ρύμες του κόσμου ως μισθωτή πόρνη, θρησκευτική πόρνη, που εμπορεύεται τον Χριστόν, αναγκασμένη να κερνά τα πλήθη από το χρυσό ποτήρι, όχι τον καθαρό οίνο της Κ. Διαθήκης, αλλά οίνο νοθευμένο, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου