PROTASH:
«Τωρα αν τα 5 ευρω που θα δωσεις στο τρισαγιο ειναι το προβλημα, θυμησου οτι ουτε αυτα υποχρεουσαι να δωσεις.»
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ:
Ώστε υπάρχει και πλαφόν ε;
5 ευρω για δυο λόγια που θα πει ο ιερέας!
Τον οποίον άλλωστε δεν υποχρέωσες να έρθει στο κοιμητήριο, αλλά είναι εκεί από καθήκον εκτελώντας εντεταλμένη (από την εκκλησιαστική του αρχή) υπηρεσία, για την οποία λαμβάνει μισθό δημοσίου υπαλλήλου.
Το θέμα λοιπον δεν είναι αν υποχρεωνόμαστε να δώσουμε χρήματα στον ιερέα, αλλά το ότι (για να μη μας διαολοστείλει από μέσα του) εμείς του τα δίνουμε και αυτός τα παίρνει!..
Τα παίρνει (από χίλιες δυο τρύπες, και όχι μόνο από τρισάγια), τα παίρνει σαν τυχερά (δεν είναι Σιμωνία αυτό που τιμωρείται από τους ιερούς κανόνες με καθαίρεση;) και τα παίρνει μάλιστα σαν μαύρο (σαν τα ρούχα του και την ψυχή του) χρήμα, ανεξέλεγκτο και αφορολόγητο.
Ποιος πιστός λοιπόν θα ωφεληθεί από μια τέτοια συναλλαγή, με ένα τέτοιο ρασοφορεμένο κοράκι που δεν έχει το Θεό του.. αλλά μόνο το Μαμωνά του;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:
1. «Ο ιερέας τσαντίστηκε φαίνεται, που ο μητροπολίτης έβαζε χέρι οικονομικό (τους έπαιρνε 1.000.000 ευρω το χρόνο) από τις εισπράξεις τους στα νεκροταφεία, και του τα έβγαλε όλα στη φόρα: Ότι έγινε αφορμή ο δεσπότης..»
1.Κίναιδος, ΚΑΙ ο μητροπολίτης […];
2. ...«Αμελέτητο» δε το άφησε ο παππούλης το θέμα, αφού τα ρασοφορεμένα «κοράκια» (ΚΑΙ αυτής) της περιοχής... "ζουν", τόσο από ζωντανούς στο ναό (μυστήρια, κ.λπ.) όσο από πεθαμένους στο νεκροταφείο (τρισάγια, κ.λπ.), και καλοπερνάνε...
2.Pασοφορεμένα «κοράκια»...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου